luni, 7 februarie 2011

Miam tras gibela noua sa moara heitarii


ca tot ziceau unii heitari flegmaiash din pulalau , ca sunt si io labar ca ei, dar ei nu stie ca io fut cand ei fac laba....nejte heitari penibili.... uite bai prapaditilor sa vedeti cei e aia shjmekerie adevarata care o arde pe bani si femei adevarate...nu jege...

Am cunsocuta pe gibela asta cand eram bet mort de la sprutana, si cand am vazto am zis : uais ce bunaciune.......acu numi mai place asa mult ca se stie adi e versat printre versati vrea pizde din ce in ce mai bune, dar tot IAM BAGAT CARNATU LA GRATAR......ca sa fie clar ca io nu fac laba ca heitarii...io fut cand heitarii fac laba...

9 comentarii:

  1. :))titlul trebuia sa fie ,,Mi-am tras pitipoanca noua!"

    RăspundețiȘtergere
  2. sa iti bagi nasu in cur la ia cand se baseste :))

    RăspundețiȘtergere
  3. hai lachetilor ca voi faceti laba cand io fut

    RăspundețiȘtergere
  4. ce muie de impins vagoane are !!! bah da ii urata cu spume :))) =))

    RăspundețiȘtergere
  5. caca-te pe ma-ta distrus-lovit de soarta

    RăspundețiȘtergere
  6. mama ce urata e X_X
    si tu cocalarule nu stii sa zici decat "io fut cand voi faceti laba" ?
    ce cioara imputita

    RăspundețiȘtergere
  7. ba bulangiule cordit daka te mai iei mult de 5000gyosper im fac skiuri din coastele tale si a lui mata

    RăspundețiȘtergere
  8. eu zic sa ii iei un acvariu ca balenele nu prea pot sa traiasca pe uscat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Blogu asta crek e facut asa ca sa rada de prosti...nu prea cred ca exista un om asa retard pe pamant....

    RăspundețiȘtergere