joi, 29 ianuarie 2009

MA PISJ DIN PICIOARE PA ROCKALARI





Azi vreau sa dau MUie la un retardat de rochist ,carel cheama ovidiu.Poi da bine ma faceatzai peruca din paru meu de la cur da rockalar heitar, ma faci ma pa mine cocalar?
ESti dala care face da najpa carei sai bage careva pe tine in sama baaa.
daca aflu da tine io si cu pretenarii mei ,marean, rusu, capotos si restu ma..poi ai dat in chestii nebanuite ma .am un prieten carei pa invers si ai dau fraerului 20 de mi sa te futa in cur ma loalar dracu pe tine si pala da poponar.

MUIE LA HEitari care mai sunteti , si sa se stie ca io sunt cu lantzu al gros si va fut pe toti rochijti care se cred ei satanijti si nu stie a bate

3 comentarii:

  1. Ma incepe si tu sa faci posturi video , ca vrem sa vedem cum arati si la fata.

    O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Bah mars la tine-n cocina k te faci de ras, doamne am vazut-o si pe asta

    RăspundețiȘtergere
  3. ce te-as spanzura cu lantu ala al tau "gros" =))

    RăspundețiȘtergere